tisdag 9 april 2013

Bt nyheterna 9 april 2013

Nej men tja igen alla glada bt lirare. Idag vakna man igen av hund som gnällde. Vet inte riktigt vad vi ska ta upp här idag. Det som består är gårdagens bästa. Hur som helst här är bt nyheterna..
==================================================================
* Uppsnappet
* Bloggandet
* Pågående diskussion
* Gårdagens bästa
 =====================================================================

Uppsnappet !

Uppsnappet är något som en kul grej att dlea med sig om. Ser man något kul på spam eller chatten eller i forumet som aha det här ska de på bt nyheterna ta del av. Släng in ett mail till NightDiscoBabys gmail den finner ni på sidan om oss.
======================================================================

Bloggandet !!

Att blogga och dela med sig av det goda receptet är kul. Framför allt när man får beröm för sina goda insatser. För snart ett år sen starta jag upp bloggen "Svenska onlinespel biltjuv & losvegos". Tanken med bloggen var lite för att locka in fler lirare att börja spela bt. Det var jättesvårt på den tiden för ett år sen pga att det var en massa skräp som fanns på bt då. Under denna tid skapa jag även en blogg till under namnet "webbbaserande onlinespel".
Här är lite uppsnappande delar av de båda bloggarna.

"webbbaserande onlinespel"
Inlägget: Man kan le !

Att få beröm för det insatser man gör här i livet är något trevligt man bara ler åt att folk uppskattar en och man vill fortsätta göra ett bra jobb. En moderator på Losvegos sa detta till mig heromdan: du gör ett jätte bra jobb, och hela hemsidan uppskattar det :)::: Så man blir taggad till att forstsätta att göra ett bra jobb och få in fler spelare till spelen över nätet. Och visst är det så att när man skälv växte upp bjudde man hem kompisar satt och lana i källarn, köka chips, popcorn och drack en massa cola sånt och spela nintendo. Nu mera sitter folk online över internet och spelar och chattar med varann. Ibland addar de nåns msn eller skype och knyter vänskapsband världen över.

"Svenska onlienspel... "
Skrev jag mycket om biltjuv. Och den lördagen den 23:e juni 2012 skrev jag ett inlägg om "Virus". Mer om de här här kan man läsa på den bloggen.

De hittar ni på dessa sidor: 

Det här med beröm är något som gör att man vill bara fortsätta och under den här tiden jag höll på att blogga om här spelen fick jag ett inlägg på facebook av min man som jag blev mer taggad av att fortsätta:
Kristian Berglund har gjort ett inlägg i Natahlie Berglunds profil på facebook
Hej mitt hjärta. Vill bara säga att jag är riktigt stolt och tacksam för vad du gör för BT. Önskar bara att fler kunde göra likadant. Alla vill ha uppdateringar men det är bara ett fåtal som kommer med ideer. Tycker också det är kanon att du vågar vägra tasker och dubbelkonto. Du är en inspirationskälla för många, inte minst för mig. Så fortsätt att göra det du gör, och kom ihåg: ingen kan göra allt men alla kan göra något. Älskar dig min vackra fru. Du och jag för evigt.

 Så vill man synas..börja synas utåt från bt, blogga, chatta, sprid ut er och lägg upp era erfarenheter era bilder från ert bästa på youtube.  Här nedan är lite vad jag hitta när jag sökte bland biltjuv på det stället Youtube:
Biltjuv.nu.MP4
https://www.youtube.com/watch?v=0XiYpRhBfDY

Biltjuv - Bästa gänget PwnNmb13
https://www.youtube.com/watch?v=q_zUTf_pcyU

PwnNmb13 - Så här började det!
https://www.youtube.com/watch?v=u2giWXuqWjM

Biltjuv.nu
https://www.youtube.com/watch?v=ARQP8JIUPPI

kicka den här jävel darre från AlienWare [BILTJUV]
https://www.youtube.com/watch?v=jlk1YBsCVM8

Så lycka till ni också som vill synas. // NightDiscoBaby 
====================================================================

 Pågående diskussion

    BT's bästa spelare! 
Lite mer information om hur du ska göra för att utse bt bästa spelare. 
Skriv den du tycker är BT'S bästa spelare, sen skicka.
Några tänk bara anledningar:
-Snäll & hjälpsam
-Stjäla & råna
-Trevlig person att prata med.
-Förstående & god lyssnare
-M.m.

Men du kan enbart lägga en röst på att den är bästa spelare inom att stjäla bilar inom spelet. Isf skriv så (t.ex: Namn - Stjäla).
Och väljer då något utav de andra alternativen så motivera gärna varför du vill att den spelaren ska ha just din röst. 

Deadline 16/4-13
========================================================================

Gårdagens bästa:



 





 Grattis till er alla från oss på bt nyheterna :)
=========================================================================

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar