måndag 30 september 2013

Bt nyheterna 30 sep 2013

September hår mot sitt slut och snart snart är det vinter igen. Mysig dag är det denna 30 sep med sol som lyser och varmt. Och här har vi lite varma nyheter som det här:
**********************************************************************************
* Månadens effektivaste gängmedlemmen
* Nytt gäng i gäng berättelser
* Veckans spelare: Spegelbild
*Veckans gäng:  Gäng Spegel
******************************************************************************

* Månadens effektivaste gängmedlemmen

Förra månaden hade vi dessa kämpar i topp tio som effektivaste gängmedlemmen,

http://btnyheter.blogspot.se/2013/08/bt-nyheterna-25-aug-2013.htmlDenna månad ser det ut så här bland våra gängmedlemmar:
 Från vänster till höger övre raden:
1.Anv: raggarn    Tot Stulna:10 038 204 st.Snitt: 39676 st.
    2. Anv: Softis1    Tot Stulna:9 333 787 st.  Snitt:  13786 st.
    3. Anv: Disconnect  Tot Stulna:  6 895 656 st.  Snitt:  27255 st.
    4. Anv: chriss3019   Tot Stulna: 4 828 423 st.  Snitt:  23903 st.
    5. Anv: Zeratul    Tot Stulna:4 163 734 st.  Snitt:  9012 st.
 Från vänster till höger  nedre raden:
    6.Anv: SwElite   Tot Stulna: 3 784 451 st.   Snitt: 16894 st.
    7.Anv: FarFar^   Tot Stulna: 3 722 257 st.   Snitt: 14483 st.
    8.Anv: Modeman Tot Stulna:   2 770 764 st.   Snitt: 10951 st.
    9.Anv: NightDiscoBaby  Tot Stulna:  2 502 068 st.   Snitt: 12448 st.
    10. Anv: Simon10  Tot Stulna:  2 094 544 st.  Snitt:  1323 st.
Så grymt jobbat alla :)
****************************************************************************

 * Nytt gäng i gäng berättelser


Biltjuv.se (Gäng berättelser)
Jepp stämmer bra det..Så in och läsa på sidan:
 http://biltjuvgangberettatelser.blogspot.se/

*******************************************************************************
* Veckans spelare:
Som är numera ersatt med spegelbild.  Ja eftersom det går i vågor och vart efter så har vi en ny spegel för varje vecka. Frågorna är detsamma men svaren olika.
Så här är dagens fråga:
Vad gör jag som spelare ?
Vad man kan göra som spelare är att  Stjäl bilar, samlar pengar men även hjälper andra. Och det är ju en förmån och man växer som spelare men också sitt självförtroende och man vågar lite på andra i spelet.Genom att hjälpa andra.
****************************************************************************

* Veckans gäng:  Gäng Spegel

Eftersom gäng skapas och läggs ner är även också veckans gäng blivit en spegel så först ut är:
 Att se över sitt gäng och vårda sina medlemmar så de trivs är en av de finaste man kan ha som gängledare. Man vill ju att gänget ska fungera och lita på att de stannar och kämpar tillsammans.
Hur jag är som gängledare om jag är gängledare? Ja. jag är gängledare med mina två konton som är det max man får ha på biltjuv idag. Dessa två gäng har jag haft tidigare på biltjuv. Och båda gängen står mig varmt om hjärtat. Att vara gängledare är något jag är glad över. Dels växer självförtroendet till andra i spelet och dels så skapar man nya bekantskap. Att ha fritt val av intagandet att vem som helst ovsätt level fas osv ökar intresset. Jag har tagit in medlemmar med låg level redan från fas1 och de har växt enormt sen de kom med i gänget. Dels har de kommit i andra faser på kort tid och några av dem är dessutom med i "effektivastegängmedlemmen" Så det är otroligt roligt att följa deras resa i gänget. Att ge mina medlemmar modet och peppa dem och veta att de har mitt förtroende att inte bli kickad pga inaktivitet är en bra ledare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar