tisdag 1 oktober 2013

Bt nyheterna 1 okt 2013

Goder efter middag. Förlåt att vi e sena idag men har haft strul med datorn. Som tur var fixa en kompis den så nu kan man spela bt felfritt igen utan en massa knas i rutan. Så dä är vad man kan kalla äkta vänner. Men här har vi dagens nyheter...
********************************************************************************
* Effektivaste gängmedlemmen plats 16 - 25
* Veckans gäng spegel
* Veckans spegelbild.
* Grattis
******************************************************************************

* Effektivaste gängmedlemmen plats 16 - 25

Nytt denna månad är att vi även i framöver ska även presentera plats 16 - 25 som efffektivaste gängmedlemmen. så här är dom.

 Från vänster till höger övre raden:
16. Anv: Kemo90  Gäng:  Lawbreakers  Antal bilar:1 233 381 st.    Snitt: 61669 st.
    17. Anv: patrikhbg Gäng: Tempel_Of_Lions  Antal bilar:  1 161 433 st.  Snitt:  4572 st.
    18. Anv: Viking   Gäng: DreamTeam_V2 Antal bilar:1 096 376 st.    Snitt:5481 st.
    19. Anv: DiscoNightBaby   Gäng: Moncihhichi_Gänget Antal bilar:1 072 920 st. Snitt:   4240 st.
    20. Anv: Hocka      Gäng:  Future_Evolution Antal bilar:1 041 792 st.  Snitt: 6853 st.
  Från vänster till höger nedre raden:
   21. Anv: Fotswamp  Gäng:  DreamTeam Antal bilar:1 040 798 st.   Snitt: 5981 st.
    22. Anv: knekten Gäng: Rånarna    Antal bilar:974 458 st.   Snitt: 40602 st.
    23. Anv: Style     Gäng: Conquerors Antal bilar:802 060 st.   Snitt: 3472 st.
    24. Anv: 007    Gäng: GrandTheftAuto Antal bilar:753 820 st.  Snitt:  2967 st.
    25. Anv: mamma15Gäng:  Team_VIP Antal bilar:712 231 st.  Snitt:  3208 st.
*******************************************************************************

* Veckans gäng spegel

Hur är jag på att söka nya medlemmar? Ja jag inte den som söker och söker. Byter ut spelare hit och dit. Jag låter de jag har få möjlighet att stanna. Jag vet ju hur svårt det är ibland att vara inne på biltjuv, jag kräver ju inte att de ska vara inne 24 timmar dygnet. Just nu är vi 7/8 i ett av gängen efter att en hade lämnat oss. sen är det att vi vill ju hemskt gärna att spelare stannar och bygger levels efter levels med oss och inte lämnar. Dels så ökar ju deras förtroende i andras ögon också än det gör när spelare hoppar hit och dit bland olika gäng.Sen är det att jag ser ju även vad spelare går för innan de ansöker och märker jag att de har varit med i en del gäng så är chansen väldigt liten att de får komma med i gänget.
**********************************************************************************

* Veckans spegelbild.

 Vad gör jag för andra i spelare?
Svarar på frågor, hjälper till om de behöver pengar/olja det ökar även spelarenas intresse att stanna kvar på bt.
***************************************************************************

* Grattis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar