onsdag 2 oktober 2013

Bt nyheterna 3 Oktober 2013

Som man får bädda får man ligga. Bt nyherterna utgick igår pga jag blev sjuk som vanligt. Ja hhmm migrän den så kallade tredje gradens dessutom. Så man som stort sätt hela dan igår. Men nu är jag här dock lite trött men ska försöka lägga mig efter detta. Så här är dagens nyheter.
********************************************************************************
* Biltjuvs rekord
* Veckans spegelbild.
* Veckans gäng spegel.
* Reklam: Bt bannershop
********************************************************************************

* Biltjuvs rekord 

Den 27/1 - 2012 Slog denna man rekordet i antal bilar på en dag. Ja utan den där tickande skitleksaken. Och skulle jag komma på han att ens pröva den där skiten så hade jag dängt databurken i huvudet så. Han klicka som en galning och tog 223 905 st bilar denna dag.
Men så var det en herre som ville till alla pris slå Disconnect i antal bilar..Och den 26 September 2013 tog denna man över rekordet:
Han heter Tech och tog 243 341 st bilar..
Disconnet i sin tur ville till alla pris ta tillbaka försprånget och den 1 oktober 2013 var det han som stod för en nytt rekord:
Med antal bilar 311 640 st..
Så vem blir nästa att klå rekord?????
säger som jag alltid säger lycka till ni är alla värda all framgång i spelet.
***************************************************************************

* Veckans spegelbild.

Vad gör du för att spelare ska trivas på bt? 
Får de att känna sig välkomna. Försöker iaf så gott det går. Och det är ju en positiv tanke.
******************************************************************************

* Veckans gäng spegel.

visst får man erbjudan om att lägga ner gängen. Men det är något som jag skulle må så där skit om jag gjorde. Även om jag har inaktiva spelare så är  det ändå de spelare som jag vet att de inte lämnar och går över till andra gäng. De är värda ett gäng och veta att de har en plats kvar när de kommer in igen är en positiv och bra gängledare.

*****************************************************************************

* Reklam: Bt bannershop 

Här hittar du enkla banner, Profilbilder, Prislista mm...
En utökande shop och ännu mer med bilder..
Denna sida är ny och jag jobbar med att få ut fler banner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar