fredag 4 oktober 2013

Bt nyheterna 4 okt 2013

Lite fredagsmys vore lite kul att ha ibland men kanske inte just nu för nu ska jag ha bt nyheterna sista gången denna vecka. Lite udda sånt idag med denna soliga höstdag. Tänkte ta lite ang spelet. Det är jättekul att se gamla som nya logga in på bt och vill uppnå nya mål. Men det är svårt och man vill ju kämpa sig själv uppåt. Men det är svårt har man råkat få till det och har flera minus så är det svårt att komma igen. Det är svårt och jag vet själv vad jag fick kämpa för att få upp mina plus. Fick sätta upp delmål för mig själv och blev glad för det att klara dom. Men då låg jag kanske inte så mycket minus kanske ca 150 minus eftersom jag hade pausat nått år. Jag börja råna de som kom ny till fas 2 sen fortsatte det och idag är jag en 19:de plats med 4 361 plus. Men så har jag även ett andra hands konto där jag ligger minus på eftersom det är ett så kallade hjälpkonto för de som vill bli plus som jag ligger 1129 minus på. Vilket jag har fått gå och skaffa mig beskydd på för att kunna samla på mig pengar så jag har lite handpeng på. Svårt men så är det. Och jag hoppas och önskar att min nya ide kommer till skott där inne om att det kan ge en liten chans att komma igen för de som vill satsa på att bli plus eller minus i rån. Så detta var dagens nyheter..På återseende.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar