måndag 3 juni 2013

Bt Nyheterna 3 Juni 2013

Kan inte sluta sjunga hahaha..Hitta en låt på youtube som jag verkligen älskar. Så jag tycker synd om min käre man som har ont i huvudet idag. Bt nyheterna är ändå här trotts jag vill sjunga istället för att skriva här.
*******************************************************************************
* Veckans profil
* Gårdagens bästa

*******************************************************************************

Veckans profil

Denna vecka är det en lirare som fått denna motivering av en spelare som tidigare varit veckans profil: Motiveringen är att han kommer in i spelet, in direkt i gänget, och verkligen tar sig tid att spela trots att han har mycket annat att göra. Om vi ska ta gänget då... Så säger jag Skåneland. De kom från ingenstans och placerade sig på en 6dplats. Ganska trevlig gängledare också, och rätt flitiga på rånknappen. ;)
==========================Så veckans profil går till MrCooper
 *******************************************************************************

Gårdagens bästa




 *****************************************************************************



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar