fredag 7 juni 2013

Bt nyheterna 7 juni 2013

I går var det svenska flaggans dag. Och jag beklagar att bt nyherna var lite kortfattat igen. Men händer så mycket så jag hinner tyvärr inte göra så mycket. Men här är lite nya inslag igen.
*********************************************************************************
* Lite pladder med veckan profil
* Gårdagens bästa
* Forumet- Lekplatsen
**********************************************************************************

Lite pladder med veckan profil

NightDiscoBaby: Hej kompis. Du har blivit utvald till veckans profil (btspelare) på bt nyheterna.
MrCooper säger: Trevligt ;)
NightDiscoBaby: Har du någon aning om varför du blev utsedd?
 MrCooper säger: Ingen aning över huvudtaget.
Letar ännu efter vart det står någonstans.
NightDiscoBaby: Står på bt nyheternas för 3 juni. Men annars har du det här: Motiveringen är att han kommer in i spelet, in direkt i gänget, och verkligen tar sig tid att spela trots att han har mycket annat att göra. 
*******************************************************************************

Gårdagens bästa






Gårdagens bästa går i nationaldagens dag även i dag som i går.
säger också Grattis till Hocka som tog sin första trippel.







********************************************************************

Forumet- Lekplatsen

Är lite tridsfördriv på bt. Där kan man hitta lite av varje blandannat:

.: Hur snabbt kan vi komma till 5000? :.

Tänkte vi kunde dra igång en ny lek här, så, ska vi se hur snabbt vi kan komma från 1-5000?

Vinnaren kanske får ett fint pris. Glad

Man måste invänta en reply innan man själv svarar, dvs man får inte svara två gånger på raken? Är ni med? Jätteglad
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vilket nummer det är uppe i tja det får man regga sig eller för er som är medlem gå in och kolla.
===================================================================
Sen har vi en ny lek till som är den här:

.: Här spelar vi "jag har aldrig". :.
Här spelar vi "jag har aldrig".

Man skriver exempelvis: "Jag har aldrig spelat cs".

Alla som har spelat cs gillar den kommentaren.

Jag börjar med första kommentar.

Jag har aldrig spelat "jag har aldrig
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
För er som inte riktigt vet vad det är så ska man fylla på med "Jag har aldrig......." Osv
Det kan vara allt mellan himmel och jord.  
=================================================================
Det var allt för idag. 


Gästbok/Forum 

http://btnyheter.blogspot.se/p/gastbok.html

Skriv en rad och kommentera:
Notera under med ert bt eller lv användarnamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar