fredag 20 september 2013

Bt nyheterna 20 sep 2013

Tiden bara rinner iväg och man önskar man var en bläckfisk så att man fick tid över att göra saker och ting klart nån gång.
Idag kommer lite udda bt nyheter som ett lite blogginlägg kan man säga. Men ändå lite intressent kan man tycka. Inslaget är detta:

Om biltjuv.
Biltjuv är ett spel som jag vet har hjälpt många barn och ungdomar sen spelet startades. Att hjälpa många genom åren har hjälpt mig rejält mycket själv. Att se barn och ungdomar i spelet som kämpar med skola, sina familjer men också vi vuxna med våra jobb och familjer. Många idevider slits med sina bekymmer och söker tröst tex på bt. Detta år 2013 har jag glatt mig extremt i hjärtat. Många av mina vänner har återvänt och man känslor åker upp och ner.

Rykten:
Hellre sprida bra ryckte och positiva än att säga att spelet suger. Oftast är det de som blivit bannad eller låsta och gjort något regelbrott som gjort dem missnöjda. Men så får man tänka på och inte glömma att hälften av de som spelat biltjuv då var bara barn själva när de börja spela 2007 - 2011. Men som kommer igen 2013 och ångrar sig sina tabbar och misstag.


Vill bara oss väl och att vi alla ska kunna sköta oss. Gör man det blir det att spelet får bra rykte och fler kommer att börja spela igen. En dag kanske vi har de där 1000 online igen. Hällre sprida goda rykten om spelet än att det sprids at spelet suger. Oftast är det de som blivit missnöjda som blivit låsta och dömda som sprider det. Men man får inte glömma att hälften av de som spelar bt är bara barn och varit bara barn när de börja spela. Det är jättekul att gamla medlemmar som var barn själv 2007 - 2011 börjat igen.

Det man kan göra i spelet:
Det man kan göra i spelet idag är att man kan om man vill skaffa sig en bil och en motor och rejsa mot andra spelare. Men man kan också samla poäng och på ett snabbare sätt och få bättre bilar och motorer.
 Man kan chatta, skriva små meddelande i spam, skriva i forumet om man han något man vill förbättra i spelet och men även en massa andra kategorier. Som musik, film, lekplats där man kan hitta på lite udda lekar. I spelet har man även möjlighet att resa till andra länder med hjälp av verktyg.
Spelet går igentligen i första fram ut på att råna och stjäla bilar. 

Om jag vore du
Om jag vore du skulle jag ta mig en titt på spelet. Du kan få min reflänk: http://www.biltjuv.se/?ref=103045
Så hjälper du även mig till en bra välfärd på spelet.

Så med andra ord..Varmt välkommen till biltjuv.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar