fredag 27 september 2013

Bt nyheterna 27 sep 2013

Tjena hallå detta är bt nyheterna och äntligen är det fredag, Som idag bjuder på det här:
************************************************************************************
* Gäng med sämst exp
* Veckans spelare
* Inför nästa vecka.
***********************************************************************************
* Gäng med sämst exp.
Förra månaden var det dessa gäng som tampades om sämsta expna:
Se mer om dem på Bt nyheterna 24 aug 2013
====================== ==============================
Denna månad ser det ut så här bland våra gäng:

 Från vänster och neråt:
40.Gäng: Vampires   Pengar:  22 753 899 081 kr.  Exp: 222
41. Gäng: Conquerors     Pengar:  7 068 171 540 kr.   .  Exp: 219
42.Gäng: Al1kh4n      Pengar: 16 033 161 532 kr.  .  Exp: 157
43.Gäng: GTA5       Pengar: 941 080 978 kr. .  Exp: 131
44.Gäng: UnlimitedThieves    Pengar:   343 055 960 kr.  Exp: 116
 Från höger och neråt:
45. Gäng: TheFraternity     Pengar:  330 414 790 kr.  Exp: 113
46.Gäng: Midgård    Pengar:   1 605 127 601 kr. .  Exp: 104
47. Gäng: Zombiforest     Pengar:  2 987 840 012 kr.    Exp: 99
48.Gäng: Epapowa    Pengar:   3 852 152 211 kr. .  Exp:  82
49.Gäng: BaD_BoYz_4zz    Pengar:   24 105 216 kr. Exp:  0
Sen har vi yttligare 49 gäng som ännu har noll i exp. SÅ du som har gäng, vill börja spela igen och nån nya mål om toppen varmt välkommen in till biltjuv.se och börja spela..Vi saknar er alla.
******************************************************************************
* Veckans spelare.
Ja det är fredag och innebär sista dagen för veckans spelare att ta plats över igen. Så idag vad kan vi säga om veckans spegelbild idag då. Njao..Vad säg om lite vad jag gör för att locka in fler att börja spela biltjuv. Jag bloggar om det. Och jag kan säga att jag har ju en del bloggar som är just för biltjuv, Dels delade jag ju upp en del för att lättare hitta igen det man söker. Så vad har jag för bloggar om biltjuv då? Jo dessa:
Först ut har vi ju våra Bt Nyheterna som inte är bara nyheter utan också
Inte bara nyheter utan innehåller det mesta av det goda. Tex: Lite gamla nyheter,
Information till bt nyheterna, Teamet bakom bt nyheterna, Till minnet av en legend, Gästbok/Forum mm...
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Där efter kommer bloggen Intervjuer som tidigare låg tsm med bt nyheterna men som har fått en egen del. Så att det ska bli lättare att hitta just sin vän, eller sig själv som man har interjvuat.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Bt berättelser har också varit med på bt nyheterna men som fått en egen blogg. Här kan man läsa om lite vad som hälst. Lite vad som sades i chatten, spelares delmål och lite vad som helst.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Gängen om på biltjuv.seJa det började som veckans gängtema och hade från början en egen blogg men så tog jag bort den och placera den på bt nyheterna. Men nu har jag startat upp det igen men lite annorlunda upplägg. Här är det inte bara gäng som finns på bt idag utan även gamla gäng som är värda att minnas.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Gårdagens bästa biltjuv, rånare och sponsorer. Började jag med när jag starta bt nyheterna men blev lite så där rörligt så tillslut beslöt jag mig för att göra en egen blogg för det och här kan du inte bara hitta vem som är gårdagens bästa bitljuv, rånare och sponsor utan också även gäng som haft alla sina medlemmar online, mm
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Bts nya fotoalbum: Se vem som spelar här. Ja det är ju roligt att se vilka som som ni är som sitter bakom era skärmar och lirare bt dagarna i ända. Och roliga är om fler tog sig mod att lägga upp igen. För även ni som vart med på hummerbulles tida har ju förändrats med tiden. Och här kan du även få del av och lägga in lite
saker i , Bt galleriet, Gamla fotoalbum, Gamla gängbilder mm
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Biltjuvs Film och musik listor är en ny blogg som kom jag kom på efter att kollat lite i forumet på biltjuv och även länksamlingen där inne. Så här får man chansen och få ta del av också om man har lite musik, film osv att dela med sig av.
http://biltjuvsfilmomusiklista.blogspot.se/
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
 Btnyheternas köp & sälj !! Ja det började att en vän till mig skapa en grupp på facebook. Sen blev det att jag tog med mig iden ut på bt nyheterna. Men efter att min vän tog bort gruppen starta jag upp den igen på faceobbok och heter  idag samma som denna blogg: Bt nyheternas köp & sälj !!
Här finner du inte bara de som säljer olja utan också prislista över vad allt kostar.
Prislistaför faser 1 - 4, för Ryssland, Japan, USA, Verktyg, bildförsäljning, oljeförsäljning.


http://btnyheternaskoposalj.blogspot.se/

==========================================================================
Vad gör jag mer för locka nya spelare till biltjuv då? Jo varför inte slänga in lite Youtube i det hela. Den iden kom jag på när jag såg PwnNbm13s video så här har ni några lite från mig med:
 Så finns det en del andra spelställen, comunity som jag ta de av med denna unika sak:

Så varmt välkommen du också om ännu inte spelar bt. Och följ oss i utvecklingen. Och till er som spelar bt ni är otroligt jätteduktiga.

Glömde att säga att jag är säljer ju bilder på bt också så här har vi lite sånna länkar med:
http://biltjuvbannershop.blogspot.se/
http://btbannershop.blogspot.se/
Det som är nytt är det att jag har fått tagit del av en legends banners som ni kan få del av här och få chansen att köpa för halva priset:
Tillbaka till biltjuv.se 2007

http://tillbakatillbiltjuv2007nick.blogspot.se/
******************************************************************************
* Inför nästa vecka.
Inför nästa vecka behöver jag info om vem som kan tänkas vara veckans spelare. Och som upplägget var i början på veckan var det det här jag var ute efter:
Vad gör jag som spelare ?,
vad gör jag för att locka folks intressen ?,
vad gör jag för andra i spelet ?.
Vad gör du för att spelare ska trivas på bt?
Vad gör du för att söka nya medlemmar till biltjuv?,
Nästa vecka kommer även att veckans gäng bli en spegelbild med följade frågor.
Hur är du som gängledare om du är gängledare?
 eller som medlem i ett gäng?
 Hur aktiv är du att komma med ider i forumet?
Aktiv i chatt och spam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar