torsdag 11 april 2013

Bt nyheterna 11 april 2013

Idag känns det som man gått genom en vägg. Mår skit på ren svenska. Att skriva dagens bt nyheter tar rejält i mot kan jag säga. Men har jag lovat så har jag och det här är vad vi ska ta upp idag.

* Sanning och Konsekvenser
* Gårdagens bästa
* Gårdagens trippel
* Gårdagens dubbel ( Önskemål från våra läsare)
* Grattis hälsning
* Intevju med veckans gäng
* Intervju med veckans profil
* Uppsnappet.
* Reggade spelare
========================================================================

Sannining och konsekvenser. 

Att jobba med något som är kul är verkligen uppskattande man får beröm och man känner man blir uppskattad för något man verkligen gör. Att jag börja med det här med bt nyheterna var av den anledningen att jag var ett stort fan av bt nyheterna när de slog igen om på youtube. Man satt och skratta så man vek sig dubbelt. Det visa min man dem när han flytta hem till mig och trot eller ej det FÖRSTA gäng han gick med i var psykopater19 undrar varför hehe..

Igår möttes jag av att en liknade blogg hade tillkommit och jag förstod inte riktigt vad det var. Trodde först det handla om det dennes spelares gäng men när jag såg innehållet i det så blev jag rejält besviken. Jag för snart ca 2 månader sen tog upp gängtema om de gäng som finns på bt idag och ibland har jag även pratat med dess gängledare om deras historia bakom gängen. Att jag sen börja med veckans gäng här var av den anledning att det togs upp bt nyheterna på youtube för ett antal år sen. Och vi på bt nyheterna försöker eftersträva de mål och de inslag som de tog upp. För att peppa er spelare och att fler ska söka till vårt spel.

De kategorier som även fanns på bloggen kan ni se själva här:
Mina egna ord:
Kategorin för "Intervjuer" fick jag hjälp av en bästa kompis till mig och Disconnect. Jag sa rent ut att det är lika bra du skriver det där ordet till mig i pm så är det lättare att skiva dit det. Men jag tyckte att han formulerade det så bra inom "Internvuer" så det fick bli det där. En annan grej som också slog mej med den här var även att köp och sälj fanns med., gästbok och forum fanns med dock under ett annat namn. 

Jag vill liksom inte att den här spelaren ska må dåligt över att hon/han skapa den där bloggen men att först fråga mig vad som krävs för att med bt nyheterna och sen går och efterliknar våra nyheter. Det är som aftonbladet och Expressen. 

//NightDiscoBaby
======================================================================

Uppsnappet:

Visste är det roligt när man hinner se en hel del saker på bt och man ser att det är positiva saker. Och full pott igen DreamTeam. 
Vi på bt nyheterna tycker det är jättekul att ni verkligen lyckas få till en massa härliga och underbara spelare. Så ett stort grattis till er från oss. 
 =======================================================================

Intervju med veckans profil SwElite:


 Disconnect: Ok. :) Here we go. :D
Disconnect :Så, SwElite, du har blivit utvald till nästa veckas profil på BT. Hur känns det?
 SwElite: Det känns toppen :)
 Disconnect: Vad har du för mål på BT?
 SwElite: Att maxa allt :D
Disconnect: Inom någon speciell tid?
SwElite: Innan året är slut ska jag i alla fall maxat Sverige :)
Disconnect: De andra länderna då? :)
 SwElite: Ska först maxa Sverige och sedan bara satsa i dom andra länderna :) är redan maxad i Ryssland och brukar åka över till Japan ibland när jag har lust :)
Disconnect: Okej. Har du något råd till de nyregistrerade?
SwElite: Bara kör på och ge inte upp. Det kan ta tid men med tiden så levlar ni snabbare och får många nya och fina vänner :)
Disconnect: Så sant så. Då får jag tacka för den här intervjun, och än en gång gratulera till Veckans profil! :)
 SwElite: Tackar så mycket :D
========================================================================

 Raggade spelare:

 Att Se över hur många reggar sig till ett spel är något som jag börja med när losvegos var på väg ner. Och nu de senaste dagarna har jag gjort lika på bt. Från den 3 april till den 10 april har ca 33 stycken reggt sig till spelet. 
Vi på bt nyheterna säger Välkommen in alla trevliga och nya medlemmar. 
 ======================================================================

Grattis hälsning: 


 Grattis LarssoNN33 som blev fas3 i går den 10 april 2013
======================================================================

Intervju med veckans gäng dennes gängledare:


 NightDiscoBaby: Heej :). Ditt gäng är ju veckans gäng på bt nyheterna. Hur känns det?
Viking:  Det känns hur bra som helst :)
NightDiscoBaby: Det låter bra det. Det var ju lite svårt att välja vem som skulle bli först ut som veckans gäng men det som gjorde att vi valde ditt gäng var för den insatts ditt gäng gör. Har du några tips på hur fler gäng kan göra samma sak?
Viking: Många gäng som idag ligger på topp vill ju ha hyfsat bra medlemmar. Dessa gäng kan då skapa ett undergäng eller något sånt som de nya spelarna kan vara med i :) det behöver inte ens vara ett undergäng utan kan bara vara ett gäng där dom nyaste får vara med :)
NightDiscoBaby: Låter som en bra insats :) Det skapas ju en del nya konton här nu och på en vecka så är det ca 23 stycken som har tittat in här. Vad skulle du vilja ge förslag till de gängledare som vill ha in spelare till sina gäng? Hur ska de söka på för vis och var hittar man dem som ropar på att få gå med i gängen?
Viking: Börja med och kolla nybörjarna, dom vill nog gärna gå med i något gäng. När dom känner att dom är med i ett gäng så kanske dom vill kämpa på lite och levlar då med tiden :) i slutändan kan gänget tjäna på det :)   
NightDiscoBaby: Låter kanon :). Jag får tacka för den lilla pratstunden och öskar dig och ditt gäng en god välfärd mot toppen. :)
Viking: Tackar :)   
=======================================================================

Gårdagens bästa: 






 Grattis till er alla från oss på bt nyheterna.

====================================================================
Detta vad allt vad vi har att bjuda på idag. På återseende.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar