lördag 13 april 2013

Bt nyheterna 13 april 2013

God morgon på er alla bt lirare. Hoppas att det är bara bra med er. Önskar jag var det. Har migrän som vanligt men det ska inte hindra bt nyheterna som idag ska bjuda på det här.
======================================================================
* Lite info om spelet hur det funkar.
* Lite om Ryssland
* Gårdagens bästa
* Lite uppdateringar på den här sidan.
=====================================================================

Lite info om hur det funkar !

Hur är det att spela bt? Hur fungerar det? Det är alltid lika kul att se nya komma in i spelet. Men hur funkar det där spelet. Njao först vill jag välkomna dig till bt :). Sen så behöver man skaffa sig en liten lokal för sina stulna bilar. Det gör man via köpcentrum och lagerlokal den lägsta lokalen heter koja. Därefter kan man gå in på Stjäl, Råna och Jobba. Först måste man ju levla upp sig till fem för att kunna köra på med rån. Men man levlar fort upp de där fem. Så därefter kan man börja råna de där stackars snorungarna. Ja och sen när man fyllt den där lokalen så får man sälja dem via Laga och Sälj. Och så börjas det om igen steg för steg. Men se till att laga bilarna ifall det blir skador på dem för efter 30 % så får man sälja dem som de är utan att ha lagat dem. Så lycka till alla nya in till bt. :)
=======================================================================

Lite om Ryssland !

Händer inte så ofta men när det gör det. Skulle man råka ut för ödet och inte har tillräckligt med ruben i Ryssland för att gå till sjukhuset är det svårt och när man inte har fastigheter att livnära sig på är det svårt. Vet själv när jag var ny i Ryssland jag fatta halvsju av det. Men en liten sak jag lärde mig och som jag delar med mig av är att sätt in rubbet på banken. Varje gång ni har sålt bilar, rånat sätt in rubbet på banken. Köp inte åt er en massa vapen och skydd. Utan kör på med några få stycken. Det underlättar väldigt mycket. Och skulle du bli rånad där i Ryssland så ta bara ut det du behöver till sjukhuset. Så lycka till alla glada lirare.
=======================================================================

Gårdagens bästa ?




Grattis till er från oss :). Och Grattis även till dig Shanya som lyckades komma med på gårdagens bästa och dessutom ta en dubbel i rån och raggade sponsorer.
======================================================================

Lite info om morgondagen:

I morgon kommer bt nyheterna att komma ut ca 22:00. Detta är pga att jag och Disconnect ska bort i morgon den 14/4 - 2013. Drar tidigt på morgonen och kommer hem kring si så där 19 - 21 på kvällen. Vet inte exakt men det märker ni. Det kommer vara SwElite som kommer göra gårdagens bästa i morgon eftersom jag ska lägga mig tidigt så jag slipper bråka med min olydiga kompis "migrän" igen.
===================================================================
Återseende och tack så jättemycket för era fina kommentarer i pm. Vill ni kan ni även utnyttja Gästbok/Forumet här på sidan med. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar