torsdag 4 april 2013

Bt nyheterna 4 April 2013

Godmorgon alla bt älskare. Så kul att se så många nya som söker sig till spelet och visst är det en skön känsla att hälsa de nya välkommen in i spelet. Visst de får ju automatiskt välkomningshälsning. Men extra hälsning från oss som spelar spelet gör att de känner sig extra välkommen till spelet. Men hur som hälst här kommer dagens nyheter med innehållet:
* Hur raggar jag medlemmar till biltjuv.
* Gårdagens bästa
* Gårdagens trippel.
* Och så lite info om våra länkar här på nyheterna.
Så varmt välkommna.
=========================================================================

Hur raggar jag medlemmar till biltjuv.


Satt och hade skittråkigt som vanligt framför datorn och tänkte nä va ska jag göra det här går bara inte. Så jag tog mig friheten och leta upp min nattstads blogg " Ta mig till stjärnorna genom nattstad" och blogga om biltjuv. Men vad skrev jag då. Vad är det för spel det där biltjuv. Nja ett bilspel. Men när jag satt där och klura så kom texten fram och här är resultat:
Onlinespel
Sitter och klurar på hur man raggar folk att börja spela biltjuv igen. Biltjuv som hade enormt mycket folk inne för bara 3 -5 år sen, Spelet går ut på stjäla bilar och även råna tanter, advokater, knarkare och allt där till. Man kan även råna andra spelare i spelet. I spelet kan man köpa sig en bil och en motor och ragga sponsorer men även rejsa mot andra spelare. Spelet har idag 4 faser det vill säga nivåer alla 4 med 3000 levlar, De har även andra länder där man kan råna och stjäla från. I Ryssland har det nyligen tillkommit fastigheter som man kan köpa och tjäna lite extra slant på. De andra länderna förutom sveriges 4 faser finns det även som jag nämnde innan Ryssland, Japan och Usa. Planering ligger att det ska komma fler länder när och hur och vad de kommer heta vet jag inte. I spelet finns även chatt, spamfunktion och forum. Där kan man hojta till om man vill ha sin åsikt om något eller bara vara social. Spelet har även jättebra moderatorer som bäst intill finns 24 timmar om dygnet inkl jag Vill man prova på detta spel så är det http://www.biltjuv.se/?ref=103045


Jag tog mig friheten att leta upp andra sidor med och skrev om samma sak. Bland annat en gammal sida som heter netlog, och facebook. 

Har ni några sidor som man kan ragga medlemmar på. Skriv och berätta för oss på redaktionen. 

Copyright ©NightDiscoBaby
======================================================================

Gårdagens bästa Biltjuv:

                                                                   Grattis till er !

Gårdagens bästa raggade sponsorer:

                                                                 Grattis till er !

Gårdagens bästa rånare:

Grattis till er ! 

Gårdagens trippel går till maffia93:

:
.:Bästa biltjuv igår :.
maffia93  66 599 st.
.: Bästa rånare igår :.
maffia93 335 st.
.: Bäst att ragga sponsor igår :.
maffia93  815 st.
Vi på bt nyheterna säger grattis till dig maffia93 

 ===============================================

Lite info om vår sida !

Vi har ju en hel del att kolla runt här på bt nyheterna. 
* Bland annat "Om oss" Där tas det upp vilka krav vi har för att jobba för oss. 
* "I sammarbete med" Är en liten del som jag NightDiscoBaby jobbar med. Nattbarns bloggen tillexpempel som tar upp det mesta.
* "Intervjuer" där man kan läsa om våra unika lirare. Den uppdateras näst intill dagligen. Vill man vara med på en intervju kontakta då oss som jobbar på bt nyheterna. Det är SwElite, Disconnect och jag NightDiscoBaby. 
 *Sen har kategorin "Artiklar" det är berättelser om biltjuv. Kan vara allt från min dag på bt, min resa i spelet, om vänner, dikter och historier. Tänk på att det ska vara om biltjuv så att det inte går till överdrift.
 * Sen har vi kategori "Lite gamla nyheter" där kan man kika på gamla youtube klipp från två legender som slog igenom med bt nyheterna. Sidan har även bt news som nett och zZandra hade ett tag. Klippet är inlagd till facebook så det krävs nog facebookkonto för att man ska kunna se det.
* Därefter följer " Fotoalbum på bt spelare !!" Där får alla som vill syns får deltaga. Vi har inte som tidigare någon speciellt år utan gäller så långt man vill. Har du något nytaget kort på dig eller träffat någon bt lirare som du vill visa kontakta mig NightDiscoBaby. Information finner ni på deras sidans blogg som den är länkad till. 
* Nästa kategori är "Information till bt nyheterna". Den innehåller vad som tas upp på bt ntyheterna.
* "Köp & Sälj" Det är en kategori för sig. Det är inte igentligen vår uppgift på bt nyheterna, men ett önskemål från våra spelare. Sidan är som den på facebook grupp som har samma ämne. 
* "Vi som jobbar här" I den här kategorin finner du vi som jobbar med nyheterna. Här finns det även mailadresser och anv till oss.
 * "Kontakta oss" Den kategorin är ifall du ni vill ha snabba svar från oss. 
* "Gästbok/Forum" Här kan ni skriva lite om vad som helst, tycka till om sidan, om ni vill ta upp något..Eller bara säga hej till oss. Obs att all kränkande och skit tas bort omg. Så tänk på vad ni skriver om. 

Copyright ©NightDiscoBaby
 ========================================================================
Det var allt för idag. På återseende. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar