torsdag 18 april 2013

Bt nyheterna 18 April 2013

Tja och godmorgon. Idag är det sån där sitta inne dag och spela bt för er som inte har jobb och skola. Det regnar :P. Igår smög det in ett litet Extra reklam på bt nyheterna. Vilket var pga den artikel jag skrev i går om som jag ville upplysa er om. Men nog om det här är dagens ämnen:
========================================================================
* Intervju med veckans profil
Som också är gängledare med veckans gäng.
* Liten kort utmaningsintervju med en gårdagasbästa
* Gårdagens bästa.
*Uppsnappet
* Tack
* Reklam
========================================================================

Intervju med veckans profil.


Det är så roligt att göra bt nyheterna och möta er alla som spelar bt. Det är så man knappt vill sluta babbla och frågor som bara poff, poff dyker upp. Och att göra det här med veckans profil och veckans gäng är en jätteroligt ide. Som början togs upp i av  guardian och RocKa_DuDe bt nyheter för ett par år sen. Och nu är det jag som vad kan man säga tagit över och kör blogg i stället. så här är en intervju med denna veckans profil och som dessutom är gängledare för det gäng som vi har som veckans gäng.

NightDiscoBaby: Du är ju veckans profil och även ditt gäng som veckans gäng hur känner du för det?
FarFar^: Det känns jätte roligt :D,
NightDiscoBaby: Vad kul att du tycker det är jätteroligt. Ja ditt gäng är det populäraste gänget på bt. Hur är det att vara gängledare för DreamTeam? Och vad vad tycker du det är att spela bt?
FarFar^: Ja det är grymt kul att alla i DreamTeam är så aktiv, Det är Precis så vi ville ha det. Jag är riktigt stolt att vara gängledare för DT och riktigt stolt över alla Medlemmar!, Jaru jag tycker bt va roligare förr när det va så många medlemmar online varje dag. Visst bt är kul å köra nu oxå men hade varit roligare om fler kunde komma tillbaka till biltjuv :)
NightDiscoBaby: Ja det känns ju lite jobbigt det där med att det inte är så många inne. Man minns ju det goda från förr. Mycket därför vi har Bt nyheterna för att locka in fler till spelet. Hur skulle du göra för att få in fler lirare till spelet?
FarFar^: ja precis, det är bara att Hoppas på att vi lyckas få in lite fler :), Jaru jag vet inte hur man skulle lyckas få in fler till bt, Jag hade ett par st gamla lirare på min gamla msn men den är borttagen så kommer inte åt dom :(, Så bästa sättet är väll att göra som du gör redan, Blogga å en massa reklam på Facebook., Jag håller tummarna att detta lyckas få in lirare
NightDiscoBaby: Låter som ett bra förslag. Det är ju ni lirare som får mig till den här insperationskällan. Och verkligen roligt att få dela med sig av era erfarenheter. Får ju höra så mycket gott om dig och ditt gäng. En sista fråga vad. Skulle du vilja säga till de som är nya och söker gäng? Och personligen hur skulle du kunna hjälpa de nya som kommer in så att de känner sig att de är välkomna till spelet?
FarFar^ : Det va roligt att höra :), Jaru till dom nya säger jag Välkommen å hoppas ni ska trivas här på biltjuv, Om ni söker gäng så är ett tips att levla Ryssland så man tar mer bilar till gänget då vill Många gäng ha er, För ju mer bilar du tar ju mer aktiv är man :), Att hjälpa nya som kommit skulle jag kunna göra igenom att ge dom en liten slant som Hjälp på travet så att säga, Sen kan man alltid komma till mig å fråga om hur man Spelar osv, Hjälper gärna till
NightDiscoBaby:Det låter jättebra. Då får jag tacka för den lilla pratstunden och lycka till med spelet. Och passar även på att önska dig all lycka med att komma upp på första platsen med ditt gäng.
FarFar^: Hehe tack så mkt, Och Tack själv för pratstunden :),
=========================================================================

Gårdagens bästa !







´NightDiscobaby: Jaha hur känns det att leda Bästa rån igen på startsidan då?
Disconnect: Haha. Jodå, man är ju ganska överlägsen. :P
NightDiscoBaby: Kan tänka mig det. Haha. Själv har jag jättesvårt att ens komma närheten av det. Det och inte tala om bästa biltjuv. Har du några tips på att komma in på bäst i rån?
Disconnect: Det är bara att kämpa på, plötsligt händer det. :)
NightDiscoBaby: För de som är nya här och inte vet var man kan råna. Är det i Ryssland man gör det då eller?
Disconnect: Ja men då krävs det 15 verktyg.

Så ett stort grattis till dig Disconnect och lycka till i spelet :). Och svar på ditt inlägg igår här på bt nyheterna .säger jag: Älskar dig också Disconnect
========================================================================

Uppsnappet !


Inatt eller ja näst intill varje natt innan alla har blivit bästa biltjuv kan det se ut så här på starsidan på de bästa btspelarare.

Och eftersom nedersata bilden bara försvann igår så är den här med från natten 17 april ca klockan 01:00
========================================================================

Tack ! 

Tack så jättemycket för att ni uppskattar det man gör på biltjuv. Och tack till dig Disconnect för den fina hyllningen till mig. Och visst är det så när man får något att dela med sig av så blir man mer taggad av att fortsätta göra ett bra jobb. Men jag vill även tacka för er som jobbar med mig här på bt nyheterna. Var som jag sa till min kollega Killer_Dead efter intervjun med honom och jag hade lagt upp den. Oj vad lång den blev :O. Det ligger en liten sanning bakom det där med intervjerna och inte bara på tal om det era fantastiska artiklar. Man känner att man blir en del av det som en gång var på bt men ändå något nytt. Och tack Killer_Dad för att du kom på det där med gårdagens dubbel. Och jag vill bara säga till er alla. Lycka till på bt alla nya och gamla lirare där inne.
=========================================================================

Reklam !

******: någon som har 25 att sälja billigt till en som nyss har börjat spela? pma mig då :) Det är min brud som ska ha det inte jag :D

Och visst här får man hojta till med olja, Om man säljer, köper. Men också om man säljer bilder. 
Så välkommen in på Köp & sälj !! 
=======================================================================
Det var dagens nyheter på återseende. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar