söndag 14 april 2013

Bt nyheterna 14 april 2013

Tja på er alla bt lirare. Jag ber om ursäkt att det har dröjt innan det kommit ut några nyheter idag. Men det har med att vi har varit bort a jag och min man. Men här är lite sammandrag av vad vi har att erbjuda i dag. Kommer bättre nyheter i morgon. 





 SwElite du kämpa så hårt igår för att ta guldet på samtliga tre listor. Blev väldigt ledsen över att det inte blev så. S¨g på skype vad du skrivit så jag måsta bara in på bt och kolla vad det var. Därför har jag valt att ge dig en special för att du kämpa så bra och även för att du är veckans profil. Och dessutom den enda Trippeln. Bra jobbat Sw och ge inte upp. Du kommer att sätta den nästa gång.
===================================================================


Wow grattis DreamTeam :) 
Bilderna sänt från SwElite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar