fredag 19 april 2013

Bt nyheterna 19 april 2013

Tja på er. Förlåt om jag inte har kommit ut med bt nyheterna tidigare idag. Detta är pga att jag har varit och hjälp min mamma och flytta. Ska iväg i morgon med och även ha min son så jag hoppas på att få en ersättare till i morgon för mordagens nyheter. Men här är vad vi har att erbjuda idag:
*********************************************************************************
* Grattis hälsning
* Gårdagens bästa
* Uppsnappat
* Reklam: Bloggen Bts Gårdagens bästa

**********************************************************************************

Grattis hälsning !

 Via har en ny fas3 på bt. Det är maffia93. För er som inte vet vem det är kan kolla in i mitt gäng Moncihhichi_Gänget. Vi på bt nyheterna säger grattis till dig maffia93.
*******************************************************************************

Uppsnappat !

Det är så kul när man hittar färgglada profiler på bt. Det är så man minns tillbaka när man satt och knåpa ihop själv. Och man leta upp färger och mixa ihop dem. Så detta är vad jag fann.

Förlåt om bilden är lite knasig. Men det var inte bara profil jag fann utan även spelarens blogg var lika färgglad.
Har du något uppsnappat från nån blogg, forum, chatt eller spam..maila in till: natahlie.berglund@gmail.com
**********************************************************************************

Gårdagens bästa !




 Mycket bra kämpat alla. Ni är jätteduktiga. Och även till dig dragon_killer
efter all omständigheterna. Du ledde ett tag men tog dig inte hela vägen.
Ja Grattis till dig med Dicsconnect fyra raka segrar i rån :) Duktig heest :)
********************************************************************************

Reklam: 

Vi på bt nyheterna har den äran att sponsra en ny blogg som givetvis har med bt nyheterna att göra. Det är bloggen: Bts Gårdagens bästa !!  
Så har du missat nått från våra gårdagens bästa finns det där och se in på. De står dock inte i nummerordning. Men det kommer nog i framtiden. 

********************************************************************************
Det här var våra dagens nyheter på återsende alla glada :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar