onsdag 1 maj 2013

Bt nyheterna 1 Maj 2013

Maj, Maj Måne JAG kan lura dig till SKÅNE.....Eller hur var det den gick...Den där ramsan som gällde när man gick i skolan????? Hur som hälst ljuger INTE bt nyheterna som bjuder på det det bästa från bt varje dag.
*********************************************************************************
* Chatt koll
* Blogg koll
* Gårdagens bästa
* Nyskapat gäng igen
* Grattis hälsning
**********************************************************************************

 Blogg koll

dikt till nightisbluebaby skrivet 2012-06-21 18:08:43 i -- Ingen -- av rexzita

En vän är som en dyrbar skatt,
som vi måste vårda o behandla ömt.
Verkliga vänner känner med dig,
även när du har det svårt.
De finns inte bara där i dina lyckliga stunder,
då skratten klingar o livet är en fest.

Verkliga vänner finns även när du själv inte har så mycket att ge.
Det behövs inga ord,
bara vetskapen att de finns räcker gott.
Det händer att tiden går,
du hör inget från din vän under lång tid..
Tanken kanske kommer; nu har jag mist en vän.
Vänner försvinner inte, bara bekanta..
Jag är glad att vara din vän.
*****************************************************************************

 Chatt koll 

 [22:13] Dedulol: Hej alla.
 [22:18] VolvoraggarN^^: kräks på fördomsfulla människor. vaddå kallar mig rasist ;(
 [22:20] rexzita: vad har hänt volvo vännen
 [22:23] SilverSmoke: Nån som säljer olja?
 [22:30] NightDiscoBaby: Heeej saknat mig Tunga?
 [22:40] rexzita: nej fy night dig slipper man aldrig Tunga hehe ur så känner du migJätteglad
 [22:49] NightDiscoBaby: Nääh vem e du RexTunga?...Klarrt jag känner dig.
 [22:51] Dedulol: Godkväll.
 [23:09] Dedulol: Får jag säga en rolig sak. Har sätt de på bild. Men ska röka först! Men jag vill säga de helt innan kommentar! För om ej allt kommer med! I Rätt ställe! Så ka
 [23:09] Dedulol: Så kan de hela misstolkas! =) Ska bara röka så ska jag berätta den!! är humor i den texten =)
 [23:13] Dedulol: De var man och hustru som åt furkost! OCh sa. Ja nu sen den nya lagen kom! Så får vi inte dela fil längre. Efter som då begår vi brott! Så nu måste vi köpa 2
 [23:14] Dedulol: st Fil till oss istälelt sen den nya lagen kom =)
 [23:14] Dedulol: Fil = Filmjölk =) för er som undra.
 [23:22] Dedulol: Hitta inte de nu =( Men de var humor för en ny lag som nyss kommit till Sverige. Där av humorn ide.
 [00:40] SwElite: Han är fuulll!
 [00:42] NightDiscoBaby: Vem e full SwElite?
 [00:43] Dedulol: Mat dax ses om typ 20-29 min
 [00:45] NightDiscoBaby: Så här dags Debulol?
 [00:45] SwElite: Jag vet inte :'(
 [00:47] SwElite: Jag är full, min vän är full och han som gav mig halllon är full Jätteglad
 [00:52] NightDiscoBaby: Du säger det SwElite själv är jag full på tårta
 [00:53] SwElite: Jag är full på alkohol eftersom att jag inte vet bättre på majbrasa dagen
 [00:55] NightDiscoBaby: Då mår huvudet bra sen eller?
********************************************************************************

Gårdagens bästa




 
 *******************************************************************************

Ny skapat gäng 

Nysskapat gäng eller ska vi säga gamalt för de har ju varit uppe ett par gånger och jag har tappat räkningen efter två. Hur som helst är det Samcro. Så vi säger välkommen igen Samcro och fajtas med oss på toppen.

********************************************************************************

Grattis hälsning

 Tack vare din profilsida Mancheter lyckades vi finna lite fler saker. Så grattis även till fas2. fas3, Ryssland. 

 ********************************************************************************

Har du???

Har du nått att fira. Nån kompis som du tycker jätte mycket om, vill att den ska vara värd att minnas. Nån som maxat nått..Skriv till oss.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar