söndag 19 maj 2013

Bt nyheterna 19 maj 2013

Varmt så inne bombens. Näst intill så man känns som man är gjord av socker. Hur som hälst. Igår var dt både hockey och Esc för hela slanten och näst intill inget bt. Rätt låt vann eller har jag fel? Hur som hälst här är dagens bt nyheter med följande ämnen.
**********************************************************************************
* Chatt snack
* Gårdagens bästa
* Utmaningen
* Grattis hälsning
**********************************************************************************

Chatt snack. 

Rätt låt som vann igår eller var det fel låt som vann..Här var lite snack igår på chatten om det:
 [23:17] Dedulol: Tja alla.
 [23:28] VolvoraggarN^^: ~Livet är som en ros, den är fin och allt, men man ska akta sig för taggarna~
 [23:46] Dedulol: Sverige får kvala in nästa år! Men de var ju inte oväntat från mig!
 [00:24] Dedulol: Till lycke Denmark. Till nästa års Melodifestivla 2013.
 [00:29] Dedulol: Van rätt låt tycker ni?
 [00:53] NightDiscoBaby: Abslolut och ett strot grattis till Disconnect som segertippa vinnande bidraget för andra året i rad.
 [00:56] Hocka: Ja jag får stämma in i grattis till Danmark och Disconnect då Glad
 [00:57] Disconnect: Haha. Tackar. Jätteglad Och får passa på ännu igen att tacka för en kanontrevlig dag. Jätteglad
 [00:59] NightDiscoBaby: Detsamma säger jag till dig och Hocka :)
 [01:00] Hocka: Tack själva :)
 [01:00] Dedulol: Härligt. Jag visste med den som kom till Finalen här i ESC inte skulle vinna! Sa de i Mars när de blev klart.
 [01:01] Disconnect: Vi skulle väl egentligen inte ha råd att ha finalen en gång till heller.
 [01:01] Hocka: Vi ska väl vara glada att vi var direktkvalade till finalen annars hade vi inte varit där...
 [01:04] Disconnect: Du som älskade den låten Tunga hehe
 [01:04] Dedulol: Håller med! Men SVT24 har flippat ur. De sänder 01.00 nyheter vanliga fall men inte idag. LOL =)
 [01:05] NightDiscoBaby: Är det eftersnack Dedulol där med?
 [01:05] Hocka: Haha ja den hade kanske vunnit om det bara hade varit Ungern som var med :P
 [01:07] Dedulol: Nä men de bruka alltid sända nyheter varje 30:e min med start 01.00 och varje 30:e min till kl 05.00. Där hade man även sätt lite om ESC men ibland blir de fel
 [01:07] NightDiscoBaby: Herregud Ledsen nnääääh Hocka ungern var inte den låten jag hota att kasta Disconnects tomma snusdosor på?
 [01:08] Hocka: Haha jo jag tror väl att det var den, om det inte var det så sa jag fel för det var den jag tänkte på :P
 [01:08] Dedulol: Tyckte Danmark v ar värda vinsten.

(läs hela på på "Artiklar" = Nu ändrat till "Berättelsedelen" )
**********************************************************************************

Gårdagens bästa




*******************************************************************************

Utmaningen

Det är Beam reggade sig den 19 maj 2013. Säger välkommen till dig som bt lirare 2013. :)
********************************************************************************

Grattis hälsning 

Går till en man som regga sig den 19 maj 2010.


******************************************************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar