måndag 6 maj 2013

Bt nyheterna 7 maj 2013

Tidiga nyheter idag..Kan inte sova så efter lite bt lirande så tar jag mej för det här ett tag. Vi bjuder på.
=========================================================================
* Utmaningen
* Gårdagens bästa
* Tidiga morgon
********************************************************************************

Utmaningen.

Den 6 maj var det några som regga sig. Han heter hasse1998. Igår dag var det en som regga sig vid namn kingping (7 maj). Kingping tog 14 levlar och det ska bli spännande att följa dem i spelet.
********************************************************************************

Gårdagens bästa



********************************************************************************

Tidiga morgon

Inte värst morgon pigga som är vakna. Jag, SeaSARKnanners och Moderman är inne. Jag sitter och kör ryssland och jagar lite sponsorer. Har 20 levlar kvar plus lite områden att köra eftersom det är lite dyrkar som fattas för att ta sig vidare. Men måste säga att det var kanske inga pengar han råna mig nyss han vann Moderman eftersom jag sätter ju in rubbet på banken hehe. 2013-05-07 05:26:39[RÅN] Modeman rånade dig och det kostade dig 0 RUB. Så det var bara ett i minskat plus man blev snyltad på, Men nu funderar jag på att ta kudden och försöka sova lite till. Så natt i natt eller vad säger man god morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar