söndag 5 maj 2013

Bt nyheterna 5 maj 2013

Godmorgon. Hoppas alla mår bra. Det gör väl jag i alla fall någolunda. Beklagar ännu en gång att det blev lite annorlunda bt nyheter igår. Men orken fanns helt enkelt inte för att göra bilderna pga en oerhört svår migrän. Men här är dagens nyheter och bilder är klara så detta bjuds på.
=====================================================================
* Chatt snack
* Gårdagens bästa
* Grattis hälsning
* Utmaning
=====================================================================

Chatt snack.

Hade igentligen tänkt tagit ett litet pm snack men väljer att göra en artikel av det istället. Så jag tar lite chatt snack som jag fann i dag när jag logga in på bt. Så varsågoda:

[00:40] Dedulol: Någon som säljer 25 eller 50 liter olja?
 [00:52] Akremis: kul^^ lvl 2999
 [00:53] Dedulol: Snart fas 3 ju =)
 [00:59] Akremis: aa Jätteglad
 [00:59] Dedulol: Härligt du närmar dig.
 [01:00] Akremis: fas 3!
 [01:01] Dedulol: Japp. Sen har du ett till fas 4. SÅ de är inte långt kvar =) Men de tar sin tid.
 [01:02] Akremis: jag gillar och lvla Jätteglad
 [01:03] Akremis: men man har ju fortfarande bara 34 verktyg
 [01:07] Dedulol: Kan du sälja olja 50 liter så kan du få en bra peng för de och ev fixa då verktyg 35?
 [01:08] SkumGriseN: nae
 [01:09] Dedulol: SkumGriseN vadå nej?
 [01:11] Akremis: jag är skumgrisen...
 [01:12] Dedulol: Okej då vet jag =)
 [01:25] Dedulol: Så där nu lyssnar man på Opera. =)
 [01:25] Dedulol: Men inte vilken Oprea som helst doc =)'
 [01:31] Linköping23: Heeeja Kanada Glad
 [01:31] Dedulol: =) Spelar dom nu.
 [01:33] Linköping23: Nee, i morse gjorde dom det
 [01:41] Dedulol: Men Sverige ligger illa till?
 [01:45] Linköping23: nee, inte så, Dom vann igår, men dom kan bli bäst som fjärde plats om jag minns rätt
 [01:45] Dedulol: TV time åter om 55 min
 [02:36] Dedulol: Då håller vi tummarna för de =)
 [02:48] Dedulol: Ingen som säljer 50 liter olja?
 [05:24] Dedulol: Popo blev stoppad av polisen! Och hade nyss varit och uppträtt som CLown. Men hon uppträde fint! SÅ hon fick inga böter! Och så kör hon. Och polisen säger
 [05:25] Dedulol: Då säger polismannen, de var lite roligt idag. Efter som hjon hete Popo. Och de var ett smeknamn för polis. och Popo kan jag inte göe böter Tunga
 [06:00] Dedulol: PLUS nästa åter om 1 timme.
======================================================================

Gårdagens bästa




=====================================================================

Grattis hälsning

Grattis Akremis som idag denna dag tog sig in på fas3.

Vill du bli firad på bt nyheterna. Kanske du har årsdag på bt, maxad någon fas eller land, eller blivit ny fas eller varför inte berätta för oss om ert gäng. Vem vet ert gäng kanske dyker upp som veckans gäng sisom tid.  Tveka inte SKRIV till oss. Vi behöver er hjälp för att få till bt nyheterna.
=======================================================================

Utmaning

Kan bli svårt kan bli jobbigt. Detta rör sig om de nya som kommer in i spelet från och med 6 maj och en månad framåt. Att se deras utveckling i spelet. Så de som reggar sig kanske i morgon det är de vi ska följa i en månad framåt och se deras levlande. 
Så all lycka till er nya på Bt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar