torsdag 9 maj 2013

Bt nyheterna 9 maj 2013

Ingen sol så långt ögat kan nå. Men där i mot sol i sinne och sol i hjärtat. Och med kaffet bredvid mig och fingrar styrande över tagenterna kommer här dagens nyheter. Om jag nu hinner för min bror ska snart hit.
***********************************************************************************
* Chattsnack
* Profilbesök
* snabbkoll
* Gårdagens bästa
* Utmaning
* Reklam
*******************************************************************************

Chattsnack

Älskar mornar när det vari liv i lyckan i chatten under natten. Och ännu bättre när gamla lirare söker sig till chatten. Här kommer en liten del av det. Resten kan nu läsa om på "Artiklar".
[01:49] Hallen: Hej, vill be om ursäkt om allt jag sagt om alla i alla år, hoppas ni accepterar allt :)
[01:57] Hallen: och, jag vill att ni vet, att olja betalas ut
[01:58] Dedulol: Hallen v et inte vem du var innan! =)
[01:59] Hallen: haha så tråkigt:P?
[02:01] Hallen: ingen som spelar längre eller dedulol :)
[02:01] Dedulol: Var du Halloman9... ?
[02:02] Hallen: vem?
[02:02] Dedulol: Han hete så något. Undra om de var du!
[02:02] AcTionZ: Hallen, vad gör du här inne din gamle get ;)
[02:03] Hallen: Haha ingen aning, jag var inne och såg att maten var för dyr :)
[02:03] Hallen: vad gör du där, geteN ;D?
[02:03] AcTionZ: hahahaha :p
[02:04] AcTionZ: jag vet inte, har inget och göra så spelar lite :P
[02:04] Dedulol: Geten?
[02:04] Hallen: Måste vara en moderat nu garanti :D
[02:05] AcTionZ: Vem då ? hahahaha xD
[02:05] Hallen: vem är geten?
[02:06] AcTionZ: Vem är moderat ?:p
[02:06] Hallen: inte än? måste du väl va?
[02:07] AcTionZ: Nej , vill inte vara sånt :P
*******************************************************************************

Profilbesök

Det har alltid varit en förfrågan i chatt och spnt. Hur många besökare har du :P? Och ja med tanken på den tidigare chattsnacket så kolla jag ju min profil och såg att en gammal lirare tittat in på min profil:
Det är natuligtvis Hallen jag såg :). Och det är så roligt att de gamla spelarna hittat in igen och även de nya spelarna som kommer in i spelet.
********************************************************************************

Snabbkoll

Här var det inte gamla härliga mods och admin man hann se utan i natt var det det här man fånga upp från strtsidan:

********************************************************************************

Gårdagens bästa




*****************************************************************************
Utmaningen
Vi säger varmt välkommen till emssoon som börja spela den som just nu ligger på level 6
******************************************************************************

Reklam

Ja det är Köp & sälj
Som uppmanar en titt eftersom dt är en del som köper och säljer olja, bilder och sånt.
Ny som hojtar in rexzita som önskar köpa olja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar