torsdag 16 maj 2013

Bt nyheterna 16 Maj 2013

lägg din hand på min kind..Sjäng min underbara skåning när han skulle iväg och spela innebandy. Ja det var ju det sista lokalen spikad på bt och en överlycklig kärring det är jag det. Dagens inlägg är lite guldkorn som dessa små ting:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
* Intervju med veckans profil
* Gårdagens bästa
* Utmaningen
* Grattis hälsning
* Nytt gäng
* Lite varför bt nyheterna
***********************************************************************************

Intervju med Veckans profil Zeratul:


 NightDiscoBaby: Men hur känns det nu att vara veckans profil. Var ju inte så länge sen du hade ditt gäng upp som veckans gäng.
Zeratul: Känns roligt. :) Trodde inte jag skulle bli veckans profil. hehe. Det var lite av en överraskning.
 NightDiscoBaby: Har du en aning om varför du blev vald?
 Zeratul: Nja. Egentligen inte. Jag gör väl mitt bästa på spelet oavsett. Gillar ju att hjälpa folk. Annars hade jag inte varit moderator. Så det känns liksom naturligt att försöka få en god stämning där.
NightDiscoBaby: Var därför vi utsåg dig som veckans profil. du har visat ett gott inflytande och hjälpt in lite nya folk hit och de kommit in i gäng. Såg idag när jag prata med dig på bt att du var i fas4. Får ta och säga grattis och passa på hur känns det att vara i sista fasen för Sverige?
Zeratul : Känns kanon. :) Tänker dock inte så mycket på levels nu. Försöker bara samla pengar till sista lokalen. Men det är skönt att känna att man är i toppen av levels ändå. Även om jag har nästan 3000 levels kvar. hehe
 NightDiscoBaby: Kan förstå det. Jag upptäckte när jag var nästan maxat att jag slösat en hel del pengar på annat som man får börja spara på. Vad kommer du göra när du maxat Sverige och fått de saker du ska ha där då?
 Zeratul: Ja först blir det ju lokalen. Sen vapen och skydd till mig själv. Sen blir det att hjälpa de andra i gänget med lokaler, vapen och skydd o.s.v. Precis som jag alltid gjort med de gäng jag haft i tidigare spel. :)
 NightDiscoBaby: Det låter som en bra gåva för dina medlemmar. Ja du har ju hjälpt mig när jag råka klanta till mig på Losvegos när jag skulle sätta in pengar på min bank där. Om du fick välja nästa veckas profil vem skulle du utesse? Och motiveringen till det.
 Zeratul : Den är svår faktiskt.. Jag har ju mest kontakt med de medlemmar jag har i gänget, så det skulle väl kanske vara Manchester då. Han kämpar för fullt med att försöka samla ihop pengar till nyare lokal och ändå köper olja av andra spelare. Det är knappt det går plus för honom. Så han förtjänar lite credit för det jobb han gör. Han är dessutom 3a på listan över effektivaste gängmedlemmen. Så han är en viktig kugge i gänget och en väldigt snäll och trevlig kille. :)
 NightDiscoBaby: Ett bra förslag. Ja jag såg det när jag skulle göra vilka tio som var effektivaste gängmedlemmen för ett tag sen på  bt nyheterna. Men jag får ta och önska dig god firtsättning i spelet och så ses vi på slutet av fas4 :). Men en liten extra fråga. Är det ok ifall du vill bli intervjad igen får vi höra av oss då?
 Zeratul: Självklart. Det är bara säga till. :)
NightDiscoBaby: Ok. Tack så jättemycket att du tog dig tid och besvara våra frågor.
Zeratul: Inga problem. Det är bara kul med intervjuer. hehe
********************************************************************************

Gårdagens bästa



 ******************************************************************************

Utmaningen:

Denna dag den 16 Maj kom en lirare vid namn Jukalife till spelet. Vi på bt nyheterna hälsar dig varmt välkommen till biltjuv.se
*******************************************************************************

Grattis hälsning

Grattis Zeratul som igår blev fas4. Nu bara sno bilar så är du med oss på toppen..Stort grattis till dig Zeratul. Och en passande vecka att du även är ju veckans profil. :)
**********************************************************************************

Nytt gäng: 

Igår skapa med hjälp av NightDiscoBabys bidrag til olja det här gänget: Läderfaggots
Det är härligt att kunna hjälpa spelare i spelet och hoppas att fler kan göra likadant.
här är några som gör det:
Horr3, Disconnect, Zeratul, NightDiscoBaby, ExoN...mfl..
**********************************************************************************

Lite varför bt nyheterna.

Varför göra bt nyheterna. Njao för att skapa fler nyfikna att börja spela bt. Sen att det har funnits till och från i stort sätt sen spelet slog igenom på internet. Intervjuer, veckans gäng, veckans mods..Vem minns klippet om Böndernas favoritcitat "Kör så det ryker". Vem minns maryloos kamp att behålla sin placering på första sidan på gäng med gänget Vulture....De fem första platserna som toppa gänglistan.

De då varande modsen som försökte vara snälla och hjälpsamma men knappt lyfta ögonbryna för att hjälpa oss vanliga spelare i spelet..
Det var då det..Idag är bt nyheterna uppe igen som blogg men som mycket mer än bt nyheterna..Och idag har spelet mods som bryr sig som finns där, som ser er och ni ser oss..vi skrattar inte åt er vi skrattar med er. Tar del i disskutioner. Vi kör inte över er och tar över chatten..Vi finns för er spelare och ni finns för oss.

Att ta del av biltjuv varje dag växer även spelets utveckling..Många kanske inte märker det. Men vi som jobbar med bt nyheterna gör det. Och det är en oerhört rolig och fantastisk resa..

Så ni är alla guld värda som läser våra nyheter varje dag. Älskar er. och varmt välkommna ni som inte spelar bt och dela med er av våra gemensamma gemenskap..som inte bara är att rejsa spelare, jaga sponsorer, råna och sno bilar..det är så mycket mer.
Ha det gott. NihgtDiscoBaby L2 moderator



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar