söndag 12 maj 2013

Bt nyheterna 12 Maj 2013

Godnorgon. Hoppas allt är bra med er. Det är det här. Visste ni att vi träffar många bt lirare genom åren från bt. Ska ta lite mer titt på det idag på bt nyheterna. Men även lite annat. Så här är 50.onde inlägget av bt nyheterna.
?=?___/=?___?=?__/=?__?=?___/=?___?=?___/=?__?=?___/=?___?=?___/=?__?=?___?=?
* Biltjuvs träff
* Gårdagens bästa
*Umaningen
* Nästa veckas profil & gäng.
* Reklam?=?___/=?___?=?__/=?__?=?___/=?___?=?___/=?__?=?___/=?___?=?___/=?__?=?___?=?

Biltjuvs träff

gnom åren har vi försökt få till en biltjuvs träff. Men inte lyckas..Men visste ni att vi ändå haft bt träffar genom åren även om vi kanske inte har lagt märke till det. Det jag menar är att vi har bjudit hem vänner, suttit och spelat bt eller pratat om bt. Själv har jag träffat omkring 22 stycken som spelat biltjuv sen jag börja somaren 2008. Varav en av dom jag träffa lede mig till min största kärlek. Han var inte då medlem utan han blev det bara nån månad efter att han och jag blev tsm. Det är Disconnect jag babblar om tihi. Hur som helst så träffa jag även en bt lirare som inte heller spelade bt på den tiden men han spela Losvegos. Märligt nog hade man hans nummer i mobilen. Inte så man börja babbla med han mer efter den dan först för 2 år sen. Då visa det sig att man spelat innebandy med honom en hel vinter. så det kan bli..Senaste igår hade vi en liten bt träff här hemma med två nya i spelet. Så ja man har haft en bt resa och träffa många av er som spelar spelet oavsätt om man tänker på det eller inte.Det komiska av allt med att göra denna resa är att en av spelarena i spelet har sina bröder här hemma där jag bor. Så alla vägar bär till  Rom ( i det här fallet hemmaplan Ljusdal).
********************************************************************************

Gårdagens bästa




*****************************************************************************

Utmaningen

Svennebo och Rakiic reggade 11 maj 2013
****************************************************************************
Nästa veckas profil & gäng.
Vem det blir vet vi inte i nuläge, Men ska ta en liten Så det återstår och se. kom gärna med förslag.
******************************************************************************

Reklam

Köp & sälj har piffat upp sig med det här:
 säljer du olja, köper olja eller säljer bilder..tveka inte att lämna in bidrag till oss..Vi sammarbetar med fascebooks köp & sälj.

 Men även prislistan har fått lite nytt..
 Vi tackar alla som har hjälpt oss med att samla in priser och sånt till prislistan.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar