fredag 3 maj 2013

Bt nyheterna 3 maj 2013

Tjaba tjena här är vi igen och solen skiner och det är snart sommar. Ska ut i den smarriga solen en stund snart men först bt nyheterna som idag bjuder på det här:
======================================================================
* Chatt snack.
* Intervju med veckans profil
* Gårdagens bästa
* Tema (Min resa)
*******************************************************************************

Chatt snack.


Chatt koll hetta det förr nu har vi ändrat till det igen och nu förblir det i fortsättningen Chatt snack. Så här är lite chatt snack från i går 2 maj - 2013

 [00:23] Shanya: längta måndag!
 [00:24] Dedulol: =) Vad händer då Shanya?
 [00:27] AcTionZ: fint 5 lvlar på 27 min
 [00:27] Shanya: man böjar jobba. sen säsongstart för csi ny =)
 [00:30] NightDiscoBaby: Var då Ac?
 [00:32] AcTionZ: gänget
 [00:36] NightDiscoBaby: Levlar bra med chicih och future jag med men jag räknar inte levlar i gänget utan hur duktiga mina medlemmar är Glad
 [00:38] AcTionZ: Alla gängen borde akta sig för Samcro .. Vi har något hemligt på G
 [00:39] NightDiscoBaby: Haha
 [00:40] AcTionZ: Vi får se vem som skrattar sist !!
 [00:41] Dedulol: Så där tillbaka =) Nätet strula, men *100%* täckning (Bra/Väldigt hög/bra" Men kan vara routern mot nätet som strula! hade 100% till routern.
 [00:42] AcTionZ: jag har fått gäng till och se ut som toalett rullar för Jätteglad
 [00:43] AcTionZ: Nattis, jag gav dig 300 mrd i går men jag står inte med någon stanns ! är du så fin för att skriva ner det ? Blink
 [00:44] NightDiscoBaby: Aha du menar bönderna....Men var inte den toarullen som pappret tog slut på och halka ner igen efter att de gick om vullture?
 [00:44] AcTionZ: 2 gäng som jag har varit med och byggt upp ( bönderna, Coldfire ) !!
 [00:44] NightDiscoBaby: Jag har inte publicerat listan än bara..Har mycket att göra Glad
 [00:45] NightDiscoBaby: Du glömmer Chicih Ledsen
 [00:45] AcTionZ: hahahaha, har du mycket att göra HAHAHAHA Tunga
 [00:45] AcTionZ: Förlåt nattis !
 [00:46] AcTionZ: Dedulol , Nu får du jobba hårdare att ta bilar !
 [00:46] Dedulol: Hej alla.
 [00:47] NightDiscoBaby: Klart jag har Ac finns ett liv utanför bt med som heter privatliv..Men listan är publicerad nu Glad
 [00:51] AcTionZ: Va har man ett liv utanför BT ? :O
 [00:52] Shanya: ja?
 [00:55] AcTionZ: Ok då har jag missat saker Ledsen
 [00:55] Shanya: Det ju igen bra ju. hehehe.
 [00:56] AcTionZ: heheh
 [00:57] AcTionZ: Man kanske borde ta tag i livet Ledsen
 [00:57] Dedulol: Jo men svårt när nätet går ner då och då.
*******************************************************************************

Intervju med veckans profil Downrown24


NightDiscoBaby: Får först gratulerar dig till veckans profil. Hur känns det?
Downtown24: Tack! Det känns bra.
NightDiscoBaby:  Du är ju ny här. Så det var blev lite extra det här att utse dig till det här. Har du nån sån där aning om varför vi utsedda dig till veckans profil?
Downtown24: Hedrande! :). Nej, jag har ingen aning om varför jag blev utsedd.
NightDiscoBaby: Du levlar bra, du är aktiv i chatten, du har kommit in i gäng och sånt är jättekul. Får man då fråga lite om det här med ditt levlande. Vad har du för trix för att det går snabbare att levla?
Downtown24: Ok! :).
Oj. Jag tycker inte att det går särskilt snabbt att levla för min del. Jag kör inte med SMS, för stunden i alla fall, och har inte gjort det under större delen av min tid här.
Anledningen till att det kan tyckas gå fort i mitt levlande är att jag är inloggad under hela dagen varje vardag(har inte så mycket tid över till att spela på helgerna, tyvärr).
Men ett rent allmänt trick är ju förstås att använda SMS - Fordon och Tid. Det snabbar ju upp levlandet avsevärt.
NightDiscoBaby: Ja det där med sms är viktigt. Många har ju inte den möjlighet att skaffa det så de får försöka jaga här på bt i stället. Vad ser du på det här med oljepriser? En liter kostar ju 7.5 mrd. Tycker du det är dyrt för er som kommer ny in i spelet att köpa olja?
Downtown24: Ja, det är helt klart tufft att få tag på olja i början till de priserna, om man inte köper via SMS då förstås.
NightDiscoBaby: Som en avslutande fråga nu. Har du några mål framöver?
Downtown24: Jag har inga direkta mål för stunden. Jag försöker att samla race poäng just nu, så störst fokus ligger på racebanan.
NightDiscoBaby: Det låter som ett klokt beslut. Ja det blev en skillnad det där med recebanan sen det blev banor istället för det det var innan. Var mindre chans då att samla poäng. Nu går det ju snabbare att byta upp sina bilar och motorer. Jag får tacka för den lilla pratstunden. Kan hända att vi tar kontakt igen om fler intervjuer. Men då är det mer informellt och lite andra frågor som kommer att ställas. Du får nu ha en fortsatt trevlig dag. :)
Downtown24:
Jag var inte med på den tiden. :).
Tack detsamma. Du är välkommen åter. :).
*******************************************************************************

Gårdagens bästa





 Klicka på bilderna så blir de större :)
*********************************************************************************

Tema (Min resa)

Den 26 Januari 2010 Fick jag en dåvarande moderator (Pillerillas) Tillåtelse att skapa nytt konto på biltjuv. Pga allt som hänt de senaste åren då jag hetta MysisGumman. På sidan Artiklar kan man läsa hela historiken från min tid genom Sverige. Så i går den 2 maj tog jag Sveriges sista level på 3000 i fas4. Men nu får man dras med att man satt sig i skuld på dryga 31 billjoner istället. Eftersom sista lokalen ligger på 10 bille, sista vapnet på 10 bille och sista skyddet på 9 bille. Men även ett privat litet lån som ingen ens visste om att jag hade som är från DiscoNightBaby kontot på ca 2 bille för att gå ha råd till lokalen i fas 3. Så vad säger man..Pansonär eller nu kör vi för det är nu spelet börjar för mig....:) att först bli skuldfri och sen börja hjälpa andra att spela bt :)


Och sist men inte minst tack för era alla gratulationer :)
*******************************************************************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar