torsdag 23 maj 2013

Bt nyheterna 23 Maj 2013

Godmorgon på er bt. Hoppas att ni mår bra, för det gör jag någolunda. Här är dagens nyheter,
********************************************************************************
* Intervju med veckans gängledare
* Gårdagens bästa
* Chattkoll 
**********************************************************************************

Intervju med veckans gängledare: UNEX

Mithrandir: Tjena UNEX! Vi på BTNyheterna har utsett ditt gäng till denna veckas gäng. Och jag tänkte köra en kort intervju med dig nu om det är okej? :)
UNEX: Vad skojigt=)..ja det är okej
Mithrandir: Så, för det första, hur kom ni på det klockrena namnet?
UNEX: Hehe, ja jag blev inlurad igen av Nett för hon hade börjat så smått igen..så min idé att starta ett gäng då vi hade ett gäng ihop innan som hette SemperPrimus som då nett stod som ledare för! Denna gången fick jag äran att stå som ledare men vi är båda "ledare" egentligen! Namnet var ett av 2 olika förslag jag gav nett och var inget svårt val att det blev Pensionärsjävlar då vi är pensionärer här i spelet typ=) o vi är rätt bra på att jävlas på det skämtsamma viset så kan inte bli mer passande på gängnamn=)
Mithrandir: Ja det gänget kommer man ihåg, placerade sig ganska högt upp. :) Hur tycker du det går med gänget? Och hur tycker du det är att vara gängledare?
UNEX: Ja det var bra fart i det gänget med=)...jo det går väl bra men lite svårt att få aktivitet i gänget då det inte är så många som är aktiva längre jämfört med förr..men vi kör för det är skoj bara o för att återuppta gamla goa tider här inne=)..Att vara gängledare är vi alla i gänget nästan! Men dom slutliga besluten är ju mina o netts ord! Annars tycker jag som ledare att alla ska få säga sin mening när det tas upp nya saker..tar inga beslut utan svar vad andra i gänget tycker.
Mithrandir: Har du några mål med gänget?
UNEX: Nej inte just nu direkt...är för sammanhållningen o för gamla goa tider att lira i samma gäng med dom man lirat med innan...att komma upp o slåss med dom främsta lär inte hända i första taget direkt men man klättrar ju lite då o då på listan.
Mithrandir: Motiveringen till utnämnandet är att ni ju slutade, kom tillbaka och startade detta gäng som nu placerat sig ganska högt upp. Man gör ju absolut det.
Du har ju som sagt varit med länge, så några sista uppmanande ord till de som kommer in nya i spelet och läser detta? :)
UNEX: Kämpa på o kör så det rycker!! Alla nya som kommer in o kör nu ska veta att det var lättare förr när det var fler aktiva inne att levla och så! Att köpa olja av andra är svårt nu men lätt förr! Hade varit kul med fler som spelar så man kan öka aktiviteten i spelet från nu 25online till förr 100+!! Även i tuffa tider här inne är det bara att kämpa vidare, det lossnar med tiden! Jag tröttnade rätt snabbt i FAS 2 när det var segt attan att levla sig uppåt, men efter en viss level gick det som en formel 1 bil igen=)
Mithrandir: Verkligen kloka ord. :) Då får jag tacka så mycket för denna intervju, och önska er fortsatt lycka till i spelet. :) Har du frågor kan du kontakta mig, NightDiscoBaby eller Disconnect. //Daniel
UNEX: Tack själv=)
*******************************************************************************

Gårdagens bästa




********************************************************************************

Chattkoll

Ibland märks det att det börjar bli sommar och sånt. Även på biltjuv märks det skillnad ibland. Och inte alla gånger att en chatt har ett dygns inlägg utan att det försvinner upp och ur rutan.
Så här såg det ut igår.
Klicka på bilden så den blir större :)

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar