onsdag 8 maj 2013

Bt nyheterna 8 maj 2013

Sol, sol och sol. I går kvällst när man kom hem och kände doften av regn var en himla skön känsla. Man kan bara inte sluta låta bli att dra in doften av regnvåta landskap. Så himla härligt. Det är det bästa jag vet av sommar och vår. Dagens bt nyheter bjuder idag på följande:
**********************************************************************************
* Om gäng.
* Gårdagens bästa
* Utmaningen
* Lite tips och ider
**********************************************************************************

Om gäng.

Det här med gäng är något stort på bt. Men hur är me de här undergängen och varför så svårt att komma in i andra gäng. kickad hit och dit. Varför då?. Jo. Ett undergäng kräver inte att ni skall vara online 24/7. Men att man är inne så där en gång om dan eller ca 3 gånger i veckan. Vilka gäng har då ett undergäng? Vad jag såg det så är de här gängen som har ett undergäng idag på bt:  Sherwoodskogen_Elite med Softis1 som gängledare. Hans undergäng är: Sherwood_Elite_Vs_2 och som gängledare för det gänget är goodson1986. Gänget DreamTeam styrs av FarFar^. Hans undergäng heter DreamTeam_V2 och där är det viking som är gängledaren. Och så har vi gängen Moncihhichi_Gänget som jag styr över med DiscoNightBaby samt även Future_Evolution med NightDiscoBaby.


Undergäng har funnits till i många år på bt. Men något som är bra nu är ju att inte kan ta in fler medlemmar än tio stycken och så är det långa hopp när man kan ta in fler medlemmar till gängen. Så välkommen in du med och gå med i nått gäng. Vilket ni väljer är upp till er.
*****************************************************************************

Gårdagens bästa




 Det bästa med att göra gårdagens bästa är att man får se hur spelare kämpar. Den här bilden nedan till höger är från i går. Om ni kollar riktigt noga ser ni att alla som var med ligger på samma plats förutom raggarn som är ny på andra platsen :). Bra jobbat på er.













****************************************************************************'**

Utmaningen

Igår hann jag kolla upp att det var 6 nya men dessa två hann jag notera ner: gggiisslen är ui level 33 och är med i gänget Skåneland. REgga sig i går. Även en spelare som heter älskling95 regga sig igår. och på dennes profil hitta man det det här: Killen: äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling.
Tjejen: älskling...

När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp..

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Så vi säger varmt välkommen till biltjuv. 
********************************************************************************

Tips och ideer.

Hehe dax igen för lite raggningsknep. youtube är en bra ställe att samla sina ideer på. Weezi är det många som känner till på bt. Men att hitta nått att göra bra reklam för är ju svårt. Eller också inte. Visste ni att det finns mer klipp om elsantos än om bt? Inte det Se här: https://www.youtube.com/user/WeeZiii
Ska vi slå rekordet??
Kör på med era mobiler, iphone, eller varför inte windows video. Kör på så kan vi presentera era klipp här. :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar