lördag 4 maj 2013

Bt nyheterna 4 maj 2013

Hej på er alla. Pga att vår admistratör här på nt nyheterna har är svårt sjuk idag pga migrån så ser dagens gårdagens bästa lie anorlunda ut idag än tidigare. Men för övrigt bjuder vi på det här idag:
*********************************************************************************
* Intervju med en maxad fas4
* Gårdagens bästa
***********************************************************************************

Intervju med en maxad fas4


Disconnect:: Så, Hur känns det att vara maxlevlad i Sverige? :)
NightDiscoBaby: Jaru jag vet inte har inte hunnit vänja mig än. Haha
Disconnect: Hur har den långa resan varit?
NightDiscoBaby : Ja det har det. Men oh andra sidan har man gjort en massa andra saker utanför bt med genom åren. Trodde jag skulle bli tokig innan jag ens kom över mitt rekord i fas2. och ta mig ur från fas2. Blev ju liten utmaning när två till från Tempel_Of_Lions låg gämnlika på slutet så då kändes det bättre..Men gud vad fas3 gick snappt hann inte reagera först jag var i fas4.
Disconnect:: Var har varit roligast med din resa?
NightDiscoBaby : Är nog alla minnen inte med levlandet utan att man har hunnit med det mesta, blogga, chattat, skrattat och levt in i spelet. Och att  man fick en belöning av att få bli moderator.
Disconnect: Ja du har ju varit med ganska länge. :) Vad tycker du om uppdateringarna?
NightDiscoBaby : De är verkligen kanon. Särskilt det där med recebanan. Man kände det när jag skapa den där tråden i forumet att nått måse till att ske för det bara gick inte ha 1 - 10 chans att jaga sponsorer. Och man har märkt nu den senaste tiden att fler vill försöka ta igen sina minus och få en chans på plus. Och jag ger all dem lycka till och kämpa på..Och sen att jag kan hjälpa några upp med mitt andra hands konto är en stor insatts för många.
Disconnect: Jo håller med. Så, sista frågan. Har du något du vill säga till nykomlingarna som satsar på att bli maxade de också?
NightDiscoBaby: Ta det i den takt de känner för och inte stressa. Och ta tills sig tips, goda råd som många kommer med. Fram för allt att försöka snåla in på vapen, skydd och lokaler. Och att inte slösa för mycket så att de har en bra slant på banken den dagen de står där med fas4 och sista lokalen ska betalas. Och att det finns spelare som kan sticka åt dem några tusenlappar i bland. Sen att inte vara rädda att fråga om man får gå med i gäng. Eftesom där kan de även förekomma löner som kan hjälpa spelarena med nya saker i spelet.
Disconnect: Kloka ord. :) Då får jag tacka så mycket för denna intervju, och så vill jag önska dig fortsatt lycka till i spelet.
NightDiscoBaby:  Tack så mycket. Får önska dig detsamma med :)
*****************************************************************************

Gåedagens bästa

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar